菲兒Feya

Mar.05 

Scarlett on the set of Black Widow


这位不合格的特工小姐🤣🤣🤣

看来妳跟美国队长一样都对科技不太熟悉😂😂

片段中 Scarlett 正在黑寡婦的拍攝現場,

她想透露給大家看看現場情況,

她本來自拍中,所以想把镜头转向外但不小心按了两次,然后镜头又转回去自拍🤣🤣

但她竟然不知道😂😂妳是在搞笑吗🤣🤣

然后在最后一刻她终于发现了😂

Nat请注意language,妳知道Steve不喜欢的🤣🤣🤣


但个人认为可能是故意装成不小心的,毕竟漫威怎会让妳剧透🤣🤣


其实这片段是汤包想邀请粉丝出席在LA举行的Black Widow首映还有after party的,只要上影片里汤包说的那个网站捐款便可以参加这个抽奖,还会提供机票和四星级酒店住宿给抽中的朋友,

但最重要的是可以见到汤包😭😭

我也很想可以见到她😭😭😭



附上小翻译


"What's up, guys? It's Scarlett, and I want you to come with me to the premiere of Black Widow. Um, so this is real. I'm actually on the set right now, and i'm gonna give you a sneak peek of some of the incredible stuff that you'll see in the movie.

(怎么了,伙计们?这是Scarlett. 我希望你能和我一起去黑寡妇的首映。嗯,这是真的,我现在确实在现场,我要给你偷看一下你将会在电影中看到的一些令人难以置信的东西)


I'm definitely not supposed to have my phone out right now but whatever. Um... whatever. Let me just switch it to the other side. Okay. Let's go. Boom. Check it out. That's pretty cool, right? I know! It's a lot to take in.

(我其实不应该拿手机出来,但是无所谓吧,嗯⋯随便吧,让我先切换到另一方向。好的,我们走吧。Boom. 一探究竟,太酷了对吧?我知道!太多东西需要消化)


The Producers have this thing on lockdown, but Scarlett Johansson don't give a f- Hey! What's up, dude? I like that haircut. See ya.

(制片人封锁了这个,但Scarlett Johansson 不给f- 嘿!怎么了,伙计?我喜欢那个发型。再见。)

这里是有人经过她不能让人知道她在拍摄😂


Spoiler alert. He's in the movie too. So, yeah, you saw that. 
Ah, just... Okay, be cool. They're filming a scene. So let me just watch. 
Don't tell anybody I showed you this or I am so screwed. 

(剧透警报。他也在电影里的,所以,是的,你看到了。啊,只是⋯好吧,冷静点,他们在拍摄一个场景。让我来看看。别告诉任何人我给你看这个否则会被搞砸了。)


Okay, um, just go to (website) and enter for the chance to hang out with me at the premiere... What? That's new. I didn't know he could do that. 
Um, every donation supports the work of Solar Responders, so enter now. Okay. So...Let me just... All right, I just need to post this, and then I...

(好吧,嗯,只要点进这个网站便有机会在首映礼上和我一起出去玩...什么?那是新的,我不知道他能做到。

嗯,每一笔捐款都会用作支持Solar Responders的工作,所以现在就进去。好。所以⋯让我⋯好吧,我只需要发布这个,然后我⋯)


Oh sh-"

(这个应该不用翻译了吧😂)





评论(5)

热度(45)

  1. 共1人收藏了此视频
只展示最近三个月数据